Нове законодавство про харчову безпеку, навколишнє середовище та рекламу тисне на Китайські компанії

Дата публікації: 03-04-2017 - 23:03

Як повідомляє efeedlink, в Китаї нещодавно був прийнятий новий закон "Про безпеку харчових продуктів", який негативно сприйняли учасники ринку. 

Учасники молочної та мясної галузі назвали нововведення найважчим законом, який був нав’язаний м'ясопереробній промисловості за всю історію Китайської республіки. А все тому, що закон потребує масштабної перебудови галузі відповідно до нових вимог та котролю за його виконанням.

Згідно з новим законом, який набув чинності 1 жовтня, оптові продажі продуктів харчування потрібно вести за наступим регламентом: назва продукту,  характеристики, дата випуску, об'єм продажу, термін придатності, скільки стояв на полиці, ім'я покупця та його контактні дані. 

Відповідно до статті , опублікованої на сайті law360.com, з метою дотримання цих вимог, реалізаторам потрібно буде встановити нові  програмні розробки на їх ПК, переглянути свої процедури реєстрації для продавців і набрати більше робочої̈ сили для перевірки контактної інформації, що у свою чергу може значно збільшить загальні витрати. 

У 2015 році новим законом передбачено жорсткий котроль за продуктами харчування, особливо за сумішами для немовлят. Такий контроль викликаний через скандал в 2008 р., який був спричинений смертю 6 немовлят, та хвором тисяч інших через присутність меламіну в продуктах дитячого харчування.  

Також нещодавно в Китаї був прийнятий закон про навколишнє середовище, який призвів до закриття господарств деяких регіонах, що спричинило зниження об’єму постачання худоби та птиці.

Новий закон дозволяє спеціальним агентствам з питань екології накладати жорсткі штрафи та арештовувати майно незаконних забруднювачів довкілля.

Крім того, компанії, які зробили певні помилки щодо вимог з екологіх будуть публічно "названі та засоромлені", а робітники можуть бути взяті під варту строком на 15 діб.

Компанії - виробники м'яса також посилаються на новий рекламний закон, який набув чинності у вересні, як ще один виклик для них, що змушує багатьох з них переосмислити бюджет на свою маркетингову стратегію.

Закон карає підприємства, які виробляють харчові продукти за неправдиві або оманливі рекламні ствердження,  у тому числі за окремі продукти харчування, такі, як молочні продукти для дітей, напої та дитяче харчування, що є  замінником грудного молока.

Ukrainian

Читати ще