Через підвищення цін українці стали менше купувати молокопродуктів

Дата публікації: 08-11-2017 - 12:35

Українські виробники свіжої молочної продукції продовжують відчувати труднощі з реалізацією продукції. Це й не дивно, адже саме у жовтні відбулося найбільш масове та суттєве збільшення цін на свіжі молочні продукти.

Про це повідомляє «Інфоагро».

«Вибір у виробників невеликий: довго працювати без рентабельності вони не можуть, тому ціни і далі будуть зростати, навіть якщо прийдеться скоротити випуск продукції із-за слабшання попиту», — йдеться у повідомленні.

В кінці жовтня свіжі молокопродукти в дешевій упаковці заводами продавалися за такими цінами:

  • молоко 2,5%, плівка –—16–18 грн/л;
  • кефір 2,5%, плівка –—18–20 грн/л;
  • сметана 15%, плівка — 43–48 грн/кг;
  • сир кисломолочний 9% — 80–95 грн/кг.

Після деякого пожвавлення продажів в кінці літа та першій половині вересня, із-за збільшення цін вже у другій половині вересня заводам прийшлося зменшити випуск свіжих молочних продуктів на 6%, до 33 тис. т. Виробництво молока при цьому збільшилося на 1%, до 39,2 тис.т, а продукції з кисломолочного сиру на 6%, до 6 тис.т.

У жовтні помітне скорочення продажів, відповідно і виробництва, відбувалося вже у всіх категоріях свіжих молочних продуктів і, схоже, цей процес у листопаді зупинити вже не вдасться.

Ukrainian

Читати ще